Thursday, October 27, 2016

UKRASITE SVOJU SOBU ZA NOĆ VJEŠTICA! HALLOWEEN DECOR




Noć vještica je skoro pred vratima! Za par dana očekujem čuti zvono barem 3 puta ili deranje djece sa ulice koja se maskirana zabavljaju. Iskreno voljela bih da je to kod nas puno popularnije i prihvaćenije kao tradicija kod nas, baš kao i u Americi, posebno kada gledam njihove filmove. Znam da neki nisu ljubitelji ovoga dana... Ako ste kao ja i pokušavati ukrasiti svoju sobu sezonskim prilikama onda će vam se ovaj post svidjeti!


Odabrala sam nekoliko favorita koji bi vam se mogli svidjeti sa Gearbest stranice. Ponuda je velika i ima jos puno stvari-od kostima do šminke za Noć vještica, ali ja sam se htjela bazirati na meni najdražem elementu-dekoraciji sobe. Fenjere možete kupiti za manje od 10 kn! Odlična ponuda!

Koju dekoraciju za svoju sobu od ponuđenih biste vi uzeli?


Halloween is almost knocking at our house doors! I am expecting to hear bells at least 3 times in few days or screaming kids from our street while having fun in their masks. To be honest, I wish it is more popular and tradition in our country, just like in America, especially when I watch their movies. I know that some you are aren't really biggest fans of this day... If you are just like me and always try to decor your room according to seasonal ocassions then you will love this post!

I picked some of my favourites that you could like as well from Gearbest site. They have big range of their offer-from costumes to makup so I decided to show you some of their stuff from my favourite element-decor. The price of one lantern is $1.42! Great deal! 

Which decor piece would you take from this post?




No comments:

Post a Comment

Your feedback is always appreciated! :)