Thursday, November 17, 2016

SUEDE COAT/ANTILOP KAPUT



Nedavno mi je stigao ovaj prekrasan smeđi antilop kaput i od onda ga nosim cijelo vrijeme. Ono što me privuklo je boja (nemam nijedan kaput ove boje) i definitivno materijal (također nemam kaput od ovog materijala). Baš mi se sviđa! Super mi je to što je dužine skroz do mojih koljena jer je sada hladno i više volim nositi duže kapute/jakne. Također ga možete kupiti i u crnoj boji, ali ja nisam htjela jer imam već nekoliko crnih kaputa tako da sam uzela ovaj. Trenutno je na sniženju, gotovo 50% i možete ga kupiti za već 195kn. Mislim da je ponuda dobra... 

Naravno da sam ga naručila sa najdraže online trgovine-Shein, ali vjerujem da ste već pretpostavili da je otamo. 

Volim ga obuči uz visoke crne antilop čizme i crni choker. Kombinacija izgleda odlično, tako da ako imate sličan kaput, probajte tako iskombinirati. Više ga volim nositi otvorenog, ne znam zašto, ali mi se čini da mi tako bolje stoji. I naravno, dobila sam puno komplimenata!
Da biste dobili puni dojam o kaputu pogledajte fotografije kako stoji na meni (na danjem svjetlu) i na vješalici (ispod svjetla).


Biste li nosili ovaj kaput?

Recently I got this gorgeous khaki suede coat and I have been wearing it since then. What attracked me to it was color (I don't own any khaki coat) and definitely the material of it (also don't own any suede coat). I love it! I like the fact that it goes down to my knees because it's really getting cold so I love to wear longer coat/jackets. You can get it in black color as well but I have enough black coats so I wanted to get this one. Right now it's on sale, almost 50% and you can buy it for $28. I think that's a good deal...

Of course that I got it from my favourite online store-Shein but I am sure that all of you already know that. 

I love to pair it with high suede black boots and black choker. It looks amazing so if you have this or similar coat, definitely try it. I personally love to wear it unzipped, don't know why but I think it looks better on my that way. I got a lot of compliments on it!

For fuller impression look at the photos on how it looks on me (on day light) and on hanger (under the light).


Would you like to wear it?















2 comments:

  1. Super post! Slike su prelepe kao i kaput!
    Uclanila sam ti se na blog pa ako zelis uzvrati: http://janasofija.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Your feedback is always appreciated! :)