Monday, July 4, 2016

BLACK BUTTON DRESS



Black is my favourite color and I can wear it everyday so its's not a suprise that most of my clothes is black. Today I decided to wear this gorgeous long black dress with buttons that can be both worn as a cardigan or dress. I adore wearing it on my jeans and simple t-shirt. I have already tried it with my swimsuit and I think it is also great for wearing it to the beach with matching hat! I got it in the size S and it fits just like a glove. And it's not expensive at all, only 20 dollars. You can buy it on She In, one of my favourite stores because their clothes quality is always on point and they have great sales all the time! 


My question for you is-would you wear it? Cuz I am wearing and loving it... Oh, and do I need to say that I got a lot of compliments on it? :)

Crna je moja omiljena boja i mogu ju nositi svaki dan tako da nije nimalo zaćuđujuće da je većina moje odjeće crne boje. Danas sam odlučila obući ovu prekrasnu dugačku crnu haljinu sa dugmetima koja se može nositi i kao kardigan i kao haljina. Obožavam ju nositi uz rifle i običnu kratku majicu. Već sam ju i probala uz kupaći kostim i mislim da je odlična i za nošenje na plažu uz šešir koji mi savršeno pristaje uz ovo! Uzela sam ju u veličini S i taman mi pristaje. I nije uopće skupa, košta samo 135 kn. Možete ju kupiti na She In stranici, jednoj od meni najdražih online trgovina jer je njihova odjeća zaista kvalitetna i cijelo vrijeme imaju odlična sniženja!

Moje pitanje za vas glasi-biste li nosili ovu haljinu? Ja je nosim i obožavam... Oh i moram li reći da sam već dobila puno komplimenata za nju? :) 





No comments:

Post a Comment

Your feedback is always appreciated! :)